אז החלטת שלהיות מדריכת פילאטיס מכשירים זה הייעוד שלך?

אני כאן כדי להבטיח שיהיו לך את כל הכלים לממש אותו.

הקורס היחיד שיעניק לך מיומנויות הדרכה פרקטיות, ארגז כלים מקיף ביותר בשלל טכניקות הדרכה ייחודיות וסגנונות אימון מגוונים שיבטיחו לך השתלבות תעסוקתית וייחודיות בתחום .

קורס פילאטיס מכשירים הייחודי שלי יוציא את המדריכה שבך. מסלול מקיף, מעמיק על טהרת המיינדפולנס ועם ערך מוסף יוצא דופן בישראל יאפשר לך להפוך למדריכת פילאטיס מובילה. כאן, במרחק קליק אחד, מתחיל המסע שלך למימוש התשוקה שלך למקצוע מכניס, משתלם ובעל משמעות.

Shiraz Cohen

קורס ייחודי שיאפשר לך לצאת אל השוק ברמת המיומנות הגבוהה ביותר

נשים רבות מחפשות אחר תוכנית להכשרת מדריכות , והאמת שכל אחת יכולה ללמוד קורס מכשירים אבל לא כל אחת יכולה להיות מדריכה, כדי להיות מדריכה יש אתגרים מסוג אחר, מיומנויות אישיות ומקצועיות שאנחנו לא נולדות איתן בהכרח, אני מכירה מקרוב את החשש הזה, שתשקיעי זמן וכסף ותגלי בסוף הדרך שאין לך את הביטחון והכלים הנדרשים כדי להוביל. 

אני כאן כדי להבהיר לך שיש לצידך מנחה שמחוייבת לך ופועלת בכל החזיתות כדי שתוכלי להפוך למדריכה מובילה, גם ללא רקע קודם בתחום.

יצרתי עבורך קורס פרמיום שיאפשר לך לצאת אל השוק ברמת המיומנות הגבוהה ביותר ועם כישורי הדרכה שנדרשות למנהיגה בלב ובנשמה. בתהליך מנטורינג אישי וצמוד שלי, עם רפורמר שמגיע עד אליך הביתה ועם מגוון טכניקות העשרה שיחשפו אותך לשלל אומנויות הפילאטיס שפיתחתי לאורך השנים, תוכלי להיכנס אל העולם הזה עם יתרון אדיר וערך מוסף שרק מעט מדריכות יכולות להציע.

אז איך זה הולך לעבוד?

אם יש משהו שלמדתי לאורך השנים בהן הדרכתי פילאטיס, הוא שכישורים אמיתיים מרוויחים רק בחוויות מתמשכות ובליווי צמוד בשטח. לכן, אני מציעה לך מעטפת שלא תרגישי רגע אחד, לבד.

מה תלמדי בקורס?

קורס פילאטיס שאני מציעה הוא בגדר בשורה ומוביל חדשנות בעולם הפילאטיס, הן ברמת התוכן המקצועי והן באיכות ועומק לימוד מיומנויות ההנהגה וההוראה. במהלך הקורס האינטימי בקבוצות של עד 9 משתתפות בלבד, תעברי הכשרה שתזכה אותך בלא פחות מ-4 תעודות מקצועיות :

ומה עוד מחכה לך בקורס?

מיטת רפורמר פרטית שתישאר בביתך לאורך כל תקופת הקורס. כך אני מבטיחה שתמיד תהיה לך התנסות בבית וליווי צמוד והפילאטיס יהפוך לחלק מאורח החיים שלך.

תוכנית הקורס זמינה לך בשני מסלולים עיקריים

נעים להכיר, אני שירז

אני שמחה ומתרגשת שבחרת לפנות אלי וללמוד על כל היתרונות שנוכל להפיק ביחד במסע שלך למימוש הכישרון שכבר נמצא בך. שמי שירז כהן, נשואה ואם ל-3, מאסטרית בפילאטיס מכשירים ובעלת ניסיון של מעל 23 שנים בטכניקות תנועה. לאורך השנים, זכיתי לפתח כישורי הדרכה מעמיקים ורב תחומיים ועכשיו, אני כבר לא יכולה לחכות לחלוק אותם איתך.

אני מאמינה בכל לבי כי העיסוק בתנועה מתבקש לכל אישה. זהו האפיק העמוק והמשמעותי בו אנו זוכות להתחבר לגוף, לנפש ולמהות הנשית שלנו. ואכן, כבר שנים שאני לא מפסיקה לזוז. רקדתי בלהקת מחול, הדרכתי בשלל טכניקות ריקוד ולבסוף גיליתי את התשוקה העצומה ביותר שלי – פילאטיס מכשירים . כיום, אני בעלת סטודיו לפילאטיס מכשירים בכפר תבור וקליניקה שיקומית בפילאטיס מכשירים בגבעת אבני. הפילאטיס הוא מעיין החיים ששומר עלי צעירה, בריאה ומלאת שמחה, כשקהילת המתאמנים שלי מזינה את הכוחות הללו בכל יום.  

אני חיה ונושמת את הוראת הפילאטיס ומתנהלת בתהליך למידה וחקירה מתמיד שמאפשר לי לשפר ללא הרף את מיומנויות ההדרכה שאני מעבירה לדור המדריכות הבא. אני מאמינה שהפילאטיס המודרני נמצא בתהליך אבולוציה בלתי פוסק ודואגת לשמור את האצבע על הדופק ולהבטיח שהטכניקה שלי תישאר תמיד עדכנית. האיזון המוקפד הזה בין המחויבות למסורת הפילאטיס המקורית ובין היצירתיות המתפרצת שמובילה אותי לפתח אומנויות חדשניות ובעלות ערך מוסף, הן שיעניקו לך יתרון אדיר בתחום עם סיום התהליך.

מתאמנות מספרות על
התהליך המעצים שעברו

עכשיו את יכולה גם לשמוע ממקור ראשון על התהליך שעברו בוגרות הקורס שלי.
כאן מחכות לך עדויות מרגשות ומרתקות מכמה מתאמנות שכבר סיימו את הקורס
והתחילו להפיץ את השיטה ולממש את היכולות שלהן בכל רחבי הארץ.

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

איך אדע אם הקורס אכן מתאים לי?

אם תמיד אהבת את החיים בתנועה, אם חלמת תקופה ארוכה על שינוי קריירה שיעצים ויביא לידי ביטוי את כל הכוחות והתשוקה שגלומים בך, אני מזמינה אותך לראיון אישי שיאפשר לך לזהות התאמה למקצוע ולהצטרף לתנועה גדולה של נשים שגילו את כל מה שהפילאטיס יכול להביא לחייהן.

שאלות נפוצות

שירז כהן היא מדריכת פילאטיס מוערכת ומנוסה המציעה לימודי פילאטיס מכשירים.

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול לבחור בתוכנית שלה :

 פילאטיס מכשירים שירז : לשירז כהן ידע ומומחיות נרחבים בתחום הפילאטיס.

היא התאמנה עם מדריכים ידועים ויש לה שנים של ניסיון בהוראה, מה שהופך אותה למשאב אמין ומוכשר ללימוד פילאטיס מכשירים.

2. תכנית לימודים מקיפה : תכנית פילאטיס מכשירים של שירז כהן צפויה להציע תכנית לימודים מקיפה המכסה את כל ההיבטים של הוראת תרגילי פילאטיס באמצעות מכשירים .

זה מבטיח שאתה מקבל בסיס איתן ומוכן היטב להדריך לקוחות ביעילות.

3. התמקד בטכניקה ובטיחות : הכשרה פילאטיס מכשירים כרוך בשימוש בציוד מיוחד, וחשוב ללמוד טכניקה נכונה והנחיות בטיחות.

התוכנית של שירז כהן עשויה לשים דגש על צורה נכונה, יישור ומניעת פציעות כדי להבטיח תרגול בטוח ויעיל.

4. תשומת לב אישית : בחירת תכנית עם שירז כהן עשויה להציע את היתרון של קבלת יחס אישי ומשוב מותאם אישית.

זה יכול להיות מועיל במיוחד, במיוחד כאשר לומדים תרגילים חדשים ומשכללים את כישורי ההוראה שלך.

5. מוניטין ואמון: לשירז כהן סביר להניח שתהיה לה מוניטין חזק וביקורות חיוביות בתוך קהילת פילאטיס .

בחירת תכנית עם מדריכה בעלת מוניטין טוב יכולה לספק לכם ביטחון באיכות החינוך וההכשרה שתקבלו.

זכור לבצע מחקר משלך ולפנות ישירות לשירז כהן או למרכז ההדרכה שלה כדי לאסוף מידע ספציפי יותר על לימודי פילאטיס מכשירים שהיא מציעה .

זה יעזור לך לקבוע אם התוכנית שלו תואמת את המטרות, לוח הזמנים והעדפות הלמידה שלך.

בכל קורס אני קולטת עד 9 תלמידות כמספר המיטות. המודל האינטימי מבטיח 100% השתתפות בפרקטיקה היישומית ויכולת להעניק יחס אישי שמקדם אותנו לעבר 100% הצלחה.

הנוכחות בקורס היא חובה. במקרה בו נעדרת, אקליט עבורך את המפגש כדי שלא תפספסי דבר. עם זאת, אני ממליצה בחום לקחת את הקורס ברצינות ולהימנע כמה שניתן מחיסורים.

לפני ההרשמה, אשלח אלייך שאלות ונתאם ראיון כדי לוודא התאמה ולהסיר כל חשש שעשוי לנקר בך לפני תחילת התהליך. במהלך הקורס, יוענקו לך כל הכלים שיאפשרו לך להפוך למדריכה מובילה, הן ברמת הטכניקה והן ברמת מיומנויות ההדרכה.

לא, אמנם אלו שני מקצועות נושקים, אך באופן בו בניתי את המבוא ל – קורס מכשירים פילאטיס את תקבלי תכנים מהותיים מעולם המזרן שיכינו אותך ברמת הידע המקצועי לו נדרשת מדריכת מכשירים מקצועית.
אם את רוצה להיות מדריכת מזרן ולקבל תעודת מזרן, הקורס שלי לא מתאים לך.

לא, אמנם אלו שני מקצועות נושקים, אך באופן בו בניתי את המבוא לקורס מכשירים את תקבלי תכנים מהותיים מעולם המזרן שיכינו אותך ברמת הידע המקצועי לו נדרשת מדריכת מכשירים מקצועית.
אם את רוצה להיות מדריכת מזרן ולקבל תעודת מזרן, הקורס שלי לא מתאים לך.

אני מבינה את הצורך שלך, זהו קורס פילאטיס מתקדם שמשדרג את הקריירה שלך מאוד.

תוכלי להצטרף ל- קורס קרדיו פילאטיס למדריכים שאני מציעה, מותנית בהצגת אישור לימודים מהמוסד בו למדת פילאטיס מכשירים.

את יכולה לוותר על המיטה הבייתה ומחיר הקורס יתעדכן בהתאם, אך חשוב לי לחדד שמדובר ביתרון אדיר שיאפשר לך לשפר את הטכניקה שלך באופן יוצא דופן ולחסוך בזמן ובכסף.
עקומת הלמידה מתקצרת באופן משמעותי כשיש לך רפורמר בבית .
בין היתר, הזכות להתאמן כל יום, מניבה תוצאות מרשימות על בריאותך בדרך לשמש דוגמה אישית.

לא, זהו קורס התמקצעות במכשיר הרפורמר בלבד. הנפוץ ביותר בתחום בכל העולם, אשר פונה למדריכות שרוצות להדריך באופן אחיד קבוצה שלמה על המכשיר בעל הפונקציות הגדול ביותר בעולם וללמוד את כל הרפרטואר הבינלאומי של ג'וזף פילאטיס, לצד מגוון של פיתוחים מודרניים שיצרתי ומתודות אימון חדישות שניתן לבצע רק על הרפורמר.

מי  שתרצה ללמוד על יתר המכשירים, תקבל הדרכה למסלול ההכשרה.

יש לנו 3 קורסים לאורך השנה במסלול בוקר וערב:

  1. ספטמבר/אוקטובר
  2. דצמבר/ינואר
  3. מרץ /אפריל
  4. יוני/יולי

קורס פילאטיס מכשירים בצפון

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים הוא תוכנית הכשרה ייעודית המתמקדת בהוראת יחידים כיצד להתמקצע בהוראת תרגילי פילאטיס באמצעות מכשירים שונים, כגון הרפורמר, קאדילק, כיסא וחבית.

קורס מדריכי פילאטיס מומלץ זה מיועד לאנשים שכבר יש להם הבנה בסיסית בפילאטיס ורוצים להרחיב את הידע והמיומנויות שלהם בהוראה עם מכשירים.

הקורס מכסה בדרך כלל את הנושאים הבאים:

1. אנטומיה וביומכניקה הקשורה לתרגילי פילאטיס מכשירים.

2. הבנה וניצול של ציוד מכשירים שונים.

3. עקרונות יישור גוף , יציבה ותנועה נכונה.

4. טכניקות קידוד ומיומנויות תקשורת להוראה יעילה.

5. תכנות ורצף של מפגשי פילאטיס מבוססי מכשירים .

6. שינויים והתקדמות עבור רמות כושר שונות ואוכלוסיות ספציפיות.

7. הנחיות בטיחות ומניעת פציעות.

8. הערכת לקוח והגדרת יעדים. 9. היבטים עסקיים ושיווקיים בלהיות מדריך פילאטיס .

קורס מדריכי פילאטיס עלות חשוב לציין שתוכנית הלימודים ומשך הקורס הספציפיים עשויים להשתנות בהתאם לספק ההדרכה.

קורס מדריכי פילאטיס מכשירים מחיר כדי להירשם לקורס מדריכי פילאטיס מכשירים, אתה יכול ליצור קשר 050-7516960 שירז

קורס פילאטיס בצפון

 

רוצה ללמוד עוד על הקורס?
להירשם לסבב הבא?

אשמח להשיב על כל שאלה שיש לך ולתאם עמך ראיון לבדיקת התאמה. כל מה שנותר לך לעשות הוא רק להשאיר פרטים כאן ואחזור אלייך בהקדם.